lørdag 27. desember 2008

JULESTEMNINGER

Her kommer det er skred av bilder. Har tatt mange bilder i løpet av de siste dagene, men har ikke hatt overskudd til å blogge;-)
Her kommer i alle fall et utvalg av bildene!
Det første bilde er av papirengler som jeg klipte ut og limet på en grå papirtråd. Akkurat så enkelt, hvitt og rent som jeg ønsket!! Bruker det som girlander sammen med en girlander av granbar, på et av speilene mine på stua!

Stue!

Liten kommode, speil og girlander med små kremmerhus!


Disse kremmerhusene var gullfarget. Jeg sprayet de hvite og hengte dem på en grå pairtråd!



Jul på gutterommet. Som det kommer frem, har han lilla rom etter storesøster :-(
Det er IKKE KULT!!!
Dette må vi vel få orden på etterhvert, og jeg har derfor planer om å male det hvitt!





7 kommentarer:

Klaffen sa...

Så flotte bilder! Jammen er det koselig hos dere i jula anno 2008! Fortsett og kos dere, og bare gled deg til rommet hans blir hvitt ( kanskje ikke jobben - men etterpå )Stor klem fra Lier

Synnøve sa...

Så koselige bilder:))

Papirenglene dine var bare helt nydelig:))

Ha en fin romjul

Heidi-anitha sa...

Tusen takk for at du kom innom min blogg- for da fant jeg jo frem til deg! Ser at vi liker mye av det samme- så koselig! Kos deg videre i romjulen... Snart nyt år oggreier.. da er det vår for meg..

klemmer White vintage

Emmas Verden sa...

Hei så fint det er hos deg!!! Nydelige bilder..kommer snart igjen :)
Kos dere videre i romjula..
Klem Anne ;)

by Siv sa...

Kjempeflotte bilder!!!
Nydelig hus dere har, lyst og fint :)
Ha en fortsatt finfin romjul
*Siv*

Christinas låvebutikk sa...

Heisann i bøfjora!!
Jo takk her er alt bare lekkert også!
Koser oss med go mat og nyter helligdagene!!
Ha en nydelig rom jul videre og godt nytt år!
Klem!

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette