mandag 13. september 2010

En uforglemmelig dag!

Den 7/9 var en fin dag!!
Jeg fylte år!
Ja, et rundt tall var det og!!
Jeg trodde jeg skulle være hjemme med minstemann og forberede et lite kakeselskap senere på dagen!
Dagen ble ikke slik. Jeg ble tatt med til By`n. Kristiansund, som er en vakker by ute ved havet.
Der spiste jeg og T lunsj på Bestemors Hage.
Varden, som dere ser på bildet, har vi et litt spesiellt og romantis minne fra;-)
Et utkikspunkt, hvor du ser store deler av byen, og ikke minst havet..
Vi drog videre ut til Atlanterhavsveien, hvor jeg fikk servert reker, loff og hvitvin!!
Helt nydelig vær, blått hav og himmel uten en eneste sky!

Etter dette drog vi videre til en kunstner og keramiker som ikke bor så alt for langt unna oss!!
Et kjekt møte med en flink kunstner, for inspirasjon og ideer!! Takk til deg!!
 Så var det dags for kakefest hjemme hos oss! Hvor mor og svigermor hadde bakt kaker og passet barn!!

Tusen takk til dere alle for hjelpen, slik at jeg fikk en drømmedag;-) 

Kristin 

8 kommentarer:

Elin sa...

Så kosele da:)
Gratulerer så mye med dagen din:)

Klem Elin

MissMette sa...

Hei Kristin
Gratulerer med overstått dag ♥ hørtes ut som en overraskende og flott dag du har hatt :) Reker er bare så godt, å du verden det fikk jeg veldig lyst på nå! Flotte bilder du viser fra hagen din også… Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Jannicke sa...

den drømmedagen var garantert veldig fortjent!!
Hvordan føles det å runde 40?? :o)??
Klem J.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! ser ut som om dagen har vært flott.Klem IGi

Jannicke sa...

:o) nærmer meg jeg og, ja :o)
jeg har absolutt litt 40 årskrise. liker ikke forandringer - altså å skifte tiår er litt "skummelt".. men fornuften sier meg jo at den helt store forandringer blir det neppe ;o)
og jeg er enig : det er jo hvordan man har det i livet som er viktig!!
Klem J.

ennahs lille hjørne sa...

Gratulerer med overstått dag:)
Herlig å få en slik overraskelse da!!
Ha en fortsatt fin uke:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig at du ble satt pris på og at du fikk drømmedagen :) Velfortjent :)

Klem fra Solveig

Skei Fargehandel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.