torsdag 14. oktober 2010

Smykker








Har startet med smykkeproduksjon igjen.
For mange år siden lagde jeg perlesmykker for salg.
Nå har det igjen blitt  populært med perler, og jeg har fått forespørsler om jeg har smykker.
Designet og metoden er enkel, og jeg har funnet en måte å lage dem på, som jeg vet er holdbar!!

Materialene i smykkene er lintråd, tre- plast- glass- og ferskvannsperler!!
I en salig blanding:-)
Prisene er fra 150,- til 300,-
Kommer til å legge disse ut for salg på Skei Fargehndel sin hobbyavdelig!!


7 kommentarer:

Hulda sa...

Nydelige smykker du lager. Disse likte jeg godt. Likte også veldig godt bildene du har tatt fra det vakre hjemmet, i innlegget under. Virkelig nydelig der, og lekre bilder du viser!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei Kristin!! Nydelige smykker! Flink er du!! :)
Det har vært koselig, Kristin! Så dumt at jeg ikke så dette før nå. Vi har vært på åpen leikestad til nå! Sindre sover akkurat nå! Men det er vel litt sent uansett nå da kanskje!? :)

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kristin, da var jeg hjemme igjen :) Så mye vakkert du frister med i bloggen din! Alltid så lekre bilder, jeg er enig med Hulda. Hjemmet med det fine dekorerte inngangspartiet var Inspirerende. Ja det er tid for å gjøre det litt koselig utenfor. Jeg begynte i går med å samle litt mose og kvist, og feiet trappa. Jeg får fullføre arbeidet i helgen. Det er jo så solfyllt og fint høstvær også, deilig :)

Høstklem, Aina

Gunn Marit sa...

Alt du kan lage!! Kjempefine smykker. Skal bli artigt å selge disse i butikken.
Takk for fine bilder og reklame :)

Anonym sa...

Så vakre smykker du lager! Like godt naturmaterialene du bruker.
Klem IGi

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Hei! Så flotte smykker du lager ☺ Synes det var et fint hjem du var på besøk til i innlegget under. Må nok ta en titt i hennes blogg etterpå.

Klem fra fru Strøm

Glede sa...

Så artig at du starter opp produksjonen igjen! Jeg har flere Kristin-smykker liggende..