lørdag 14. januar 2012

Alle bøker....

...samlet på ett sted!


Vi holder stadig vekk på med vårt gamle hus, forandrer, fornyer og snikrer.

Denne uken har prosjektet vært bokhyller. Vi er glad i bøker og har etter hvert ganske mange.
På loftstuen har det egentlig vært litt uutnyttet plass. Så nå blir det mer som et bibliotek der, med alle bøkene samlet på ett sted!
Med hyller helt opp til taket :-)

Jeg ble bitt av en slags håndarbeids-dille her i høst.
Dette har blitt til mange julegaver og diverse til familien.

Strikket mine første Selbuvotter før jul, og er nå snart ferdig med et par til meg selv.
Litt utradisjonell i fargen, med lys blå og beige!
Riktig god lørdag:-)

1 kommentar:

Hanne Margrete sa...

Dette var veldig fint! Bøker er veldig stemningsskapende i innredningen, og nå ser jeg en av tankene inni hodet mitt satt ut i livet;) Selbuvottene var kjempesøte i disse fargene!
Ha en fin søndag!

Klem fra Hanne:)