mandag 13. august 2012

nok en vandring i hagen

Hjemme etter en ukes ferie på Østlandet......

Ingen bilder og(nesten) ingen shopping. Så bildene blir fra hjemmet vårt denne gangen også;-)

Frodige bed møtte oss da vi kom hjem.


Lavendelhekken har kommet i siget..

Humlen strekker seg på halvmetersvis på en uke.

Ved inngangen.


New Dawn på baksiden av huset er i blomst.

Den er jo alltid et syn!!

Laurbærtreene fortsetter å vokse!
...i krukker som jeg fikk for 200,- pr. stk. Et KUPP!!

Geniale planter, som greier seg godt en uke uten vanning og omsorg:-)

Før turen, var jeg på bruktbutikk og fannt denne "bibelen". Kjempefine trykk inne i den.
"Kristi Efterfølgelser"
Av Thomas a Kempis
"Illustrert pragtutgave"
1899
Og så denne gamle globusen som jeg har tenkt å ha på rommet til minste gutten!!
So long!

7 kommentarer:

Skei Fargehandel sa...

Borte bra, men hjemme best!
Komme hjem til en flott hage og trivelige hjem er vel det beste med ferien. Så fine bilder :-)
Ha en fortsatt god sommer!
Gunn Marit

Unknown sa...

Nydelig blogg :) legger meg til som følger !

Ønsker deg en super uke

Monica/Fru Sjøakersperler

Anonym sa...

Nydelig hage du har:) kan tenke meg det er koselig å komme hjem til dette:)
Globusen var kjempe fine:)
Sov godt

Klem Merete

Gårdsjenta sa...

Så nydelige bilder fra hagen din! Kjempeflott :)

Grip dagen sa...

Noe av det første jeg gjør etter ferier, er å fly rett i hagen. Det er en fryd å se utviklingen når vi har vært borte en stund.
Nå har vi hatt både regn og sol en lang periode. Så hagen er utrolig frodig!
Fine og sunne roser du har. Mine er ikke bloggbare... Lavendelen, derimot, strutter av liv og er full av blomster. Herlig!
Ønsker deg fortsatt flotte hagedager!
Nå er det på tide med kveldmat; grillet pepperbiff i hagen. Mmmm!!!
Sommerklem fra Marit

Monica sa...

Så fint både ute og inne hos deg :))

Ha en fin kveld :))

MissMette sa...

Hei Kristin :)
Så mange NYDELIG bilder ღ
av vakre blomster du deler
med oss, og skjønne roser.
Koselig blogg som det alltid
er koselig å titte innom :)
En liten stund siden jeg la
igjen en kommentar ser jeg,
men er innom å titter... Ha
en fin, fin kveld videre :)
Klem fra Mette