mandag 2. mars 2009

Nytt!!

I helga ble det endelig en bytur og litt shopping. Bl.annet ble det tid til en tur på Frei, hvor Låvebutikken ligger og lokker.....
Etter en hyggelig handel hos Christina, ble det litt forskjellig med hjem :-)
Som dette kortet og klipene !



Har en engel jeg da... som har blitt fotografert noen ganger. Den er fin, men nesten litt vulgær. Stor til engel å være;-) Den har for anledningen fått et kors, kjøpt på Låvebutikken !


Dette søte settet, kjøpte jeg på en av kjedebutikkene som selger interiørartikler og nips :-O
Den var for nydelig til å gå fra!!!




6 kommentarer:

Groskro sa...

Hei K! Nå må jeg bare legge igjen en kommentar. Pleier å kikke innom bloggen din rett som der, for ¨du legger inn så fine innlegg!! Er det greit at jeg legger deg til i blogglista mi? Den er ikke så lang:-D

Ha en fortsatt fin kveld i Bøfjorden!

Groskro:-)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Kjempefine ting du har fått tak i!

Crinoline sa...

Hei Kristin.Nydelig stilleben du har laget. Likte også klypen veldig godt.Ønsker deg en god kveld.

lavendel mio sa...

Nydelige ting du har kjøpt.
Likte så godt dette settet,hvor har du kjøpt det?????:)
Ha ei fin uke:)

Groskro sa...

Gled deg til bok to i Stieg Larsson serien, mange synes den er best, men jeg likte den første aller best!! :-D Skal se filmen når den kommer på kino.

Gro

Silje Mari sa...

Takk for hilsen og ditto fine ting du har fått kjøpt:)Lysestaken ved madonnaen var helt nydelig forresten!
Jeg har ikke kommet meg innom antikken på orkanger enda, men en dag blir det nok:) Takk for tipset i allefall.