torsdag 26. februar 2009

"Kjøkken-græiå"

Kvitløk i liten skål!


Gamle putevar.
N for slektsnavnet på min mors side. Putevaret er så slitt og blonden så ødelagt at det går ikke an å bruke det til "daglig".


Stilleben på kjøkkenbenken med den gamle vekten min, som sikkert er med på 80 % av bildene mine!!!




Kjøpte to gamle øser på en bruktbutikk før jul. De er "vakkert slitt", emaljert og med mye riper i lakken ;-) Bak på den ene står det "Sweden" !
De er så fine, og jeg må finne en fin plass å henge de opp...





6 kommentarer:

Lykken bak døra sa...

Vekta di var jo superherlig, skjønner godt du har den med på magne bilder :)

Jannicke sa...

Nydelige ting!! Og flott fotografert ;o)

Hjerterom sa...

Det er så flott med gamle ting!
Fint at du tar vare på det :)

Butikken ligger i Storgata i Molde :)
Startet opp butikken min i desember i fjor,å butikken går kjempebra ;)
Elsker dette :)

Siw

Crinoline sa...

Så nydelige stilleben du har laget. Fint å bruke putetrekket til pynt.

Missfryd sa...

Skjønner godt at du har med vekta på mange bilder, den er bare stilig og skaper flott nostalgisk stemning. Likte veldig godt skål/mugge settet. Vet du hvor de kommer fra?

lavendel mio sa...

Den vekten er så fin at den godt kan vere med på mange bilder:)
Masse fine gamle ting du har funnet:)
Go helg:)