fredag 19. juni 2009


Sommer i vinduskarmen!

Har hatt disse monogrammene liggende lenge. Har endelig fått festet dem på et stoff som skal bli 1700-talls rullegardin!!
For dem som er lokalkjent, er TK (Tidens Krav) navnet på lokalavisen vår... Men det er også initsialene våre, og da så.. :-)  Men ja, det ble kommentert av den mannlige delen av familien, at jeg hadde navnet på avisen på gardinene mine :-) 

Så dagens utebilder. T holder på å legge belegningsstein rundt inngangparti, og langs med husveggen. Her er grunnarbeidet i gang... Fortsettelse følger;-)
Denne hvite rosebusken bøyer seg så fint over en murkant! 
Ha en fin fredag  alle sammen!! 
Og god midtsommer til både svensker og nordmenn!

5 kommentarer:

Jannicke sa...

Nyydelige roser, Kristin!
Og jeg gleder meg til å følge med på utearbeidene deres.. Elsker slike prosjekter. Vi er helt i sluttfasen av vår terrasse, så oppdateringsbilder kommer fra meg også snart.
Nå har jeg vært på trening, og handlet med meg "halve" butikken hjem.. skal ha middagsgjester i dag... Kjenner jeg burde hatt en hviledag etter jobb i går, så morgendagen blir nok delvis i sengen ;(..

Håper du har det bra i dag.

God klem fra J.

Datt sa...

Ååhåh, det var knallfine roser, landlig idyll, noe å drømme seg bort i! :)

by Siv sa...

Så utrolig flotte roser :)
Blir kjekt med belegningsstein utenfor huset også...
Må le litt av mannen din, initialene til avisen var vel ikke helt meningen :)
Ha en strålende flott helg
*Siv*

Unknown sa...

Nydelige bilder!
Ha en riktig god helg:)

Klem Linda

Margrethes hus og hage sa...

Vakker rose :) Måtte le litt av initialene til avisen, da. Morsomt! Det blir helt sikkert kjempeflott!

Ha en fortsatt fin helg. hilsen Margrethe