torsdag 19. november 2009

Mose og lysslynge


Har hatt litt "ånden" over meg for tiden. I dag ble det litt vasking og dandering. Det passer jo bra siden det snart er advent!!
Mose og et lys i en terakottakrukke!


Disse kjøpte jeg for lenge siden. Synes de er søte, og noe jeg ikke har blitt lei av...


Advent eller ei, må få mest mulig lys i heimen, i dag var det så og si mørkt kl.16.00


Denne lille engelen med misteltein(tror jeg det er), og vinger, er bare nydelig!!

Ha en lysende kveld :-)

9 kommentarer:

Jannicke sa...

Du har det så fint, Kristin! Sikker på det ryddig i hver en krok... eller?? ;o)
Den lysslyngen, er det en slik med batterier?? Vurderer å skaffe meg en slik, å jeg slipper å ta hensyn til hvor støpselet er...
Klem J.

Minka sa...

Nydelige bilder, de små zinklysene med hjerter var kjempe søte..
Klem...

ARKinterior sa...

Kjempefine bilder ! Likte også veldig godt de der zinklyktene dine.
Skikkelig julestemning.
Ha en fin kveld-klem.

Glede sa...

Nesten julestemning hos deg allerede! Gleder meg på julemesse. :)

Annika Christensen sa...

Ohh vad fint du har gjort!Jag börjar faktsikt bli sugen på jul.
Ha dte gott
Annika

Anne sa...

Så fint du har laga til!
Syns kommentaren din var treffande og koseleg, eg, så du må ikkje vere redd for at du var påståeleg, for slik tok ikkje eg det:)
Ha ei herleg helg!
Klem Anne:)

Tino sa...

Så koselig du har pyntet! Kjempefint med slike lysslynger som man kan dandere rundtomkring.
Så søte zinklysene var, de likte jeg godt.

Ha en fin helg! Klem T

josimo sa...

Så hyggelig du hadde det inne hos deg

Anonym sa...

Nydelig blogg du har Kristin.virkelig energi givende,og
inspirerende.Takk.