lørdag 28. november 2009

Advent








Endelig kan jeg pynte til advent!!

7 kommentarer:

irene sa...

Ååååå så fint!
Det var virkelig koselig!
Ha en fin förste advent!

Klem Irene

AnneKa sa...

Sitter her å koser meg med all den fine adventspynten som er på bloggene nå. Like innmari godt lysestaken på bilde 3 hos deg, har ønsket meg en slik som man kan ha kubbelys i. Koselig med mye lys nå i denne tiden. Ha en riktig fin 1.adventssøndag:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

såååå koselig, Kristin!! Se du har en kurv lykt i fra Casa Interiør!! De er så fine! Kos deg med adventspynta hus! Skal pynte litt ikveld, etter at småguttene har lagt seg! :)
Ha en fin lørdagskveld!
Klem fra Solveig!!

Guttemamma sa...

Ja,er det ikke herlig!! En av de triveligste helgene i året dette her!! Nydelige bilder fra deg...nyt kvelden.
klem

Anonym sa...

her var det masse fint.ser vi har samme adventsstake(perfect home)
så morro å se inne på bloggen for tiden.hente masse inspirasjon og nyte bildene fra fine hjem.hærlig:)
ha en fortsatt fin 1.advents helg.klem

-britt irene-

Glede sa...

Enig!! Var i tvil om jeg kunne pynte allerede, men klarte ikke å motstå fristelsen. Og så kom snøen også! Dette blir en fin dag! Jeg og Lille Glede skal på fakkeltog og adventsstund. ;)

Maliva`s verden sa...

Hei Kristin..så nydelig blogg du har..her kom jeg skikkelig i julestemning..Takk for titten,jeg stikker helt sikkert innom igjen.Klem fra Maliva