torsdag 29. juli 2010

Jeg er så heldig...

...å ha en mamma som ble 60 år forleden dag!!
Her er hun som konfirmant:-)
Tema lilla på bordet!
Dagen ble en overraskelse med feiring hjemme hos oss!
Bordet ble pyntet med hagens blomstrer!
Vi måtte overraske jubilanten på turen inn til oss!! Vi kledde oss ut som troll, hele gjengen, og kom krypende frem fra veikanten og bak busker og kratt :-)
Her er mine to eldste klatrende på "Bjønnastøttå", et minnesmerke over en fellt "mannbjønn" som herjet i område på 1700-tallet!
Håper mamma hadde en minnerik dag !!

3 kommentarer:

Jannicke sa...

jeg ser helt klart hvem du ligner på, Kristin! Spesielt øyepartiet!

Så hyggelig å overraske sin kjære mor på denne måten! Du har jo en ung mor, som sikkert er med på litt sprell :o)
Min mor er også 60 år :o)

Fortsatt god sommer, det blir nok en pause på meg nå..

Klem J.

Anonym sa...

Så artig da. Det var nok en minnerik dag. Ha en fin helg i sol eller regn.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ååå så herlig, Kristin! Artig å overraske sånn.. kan tenke meg hun satte stoooor pris på det også!! :)

Klems