tirsdag 19. juni 2012

Blogging gjennom fire år

En liten "reise" gjennom mine år med blogg!
Dette tror jeg er tatt lenge før jeg startet med bloggen.
Mørke møbler var tingen, og mye pynt. Jo mer, jo bedre;-)

Her er samme plassen fra i fjor...

Det lille toalettet som bestemor og bestefar lagde av et par innebygde garderobeskap, var før dette bildet kledd med lyse grønne baderomsplater. her har jeg malt det i en slags latte farge, og lasert over måte:-/

Her har jeg malt gulv og vegger...

Ingen problemer å male utenpå glatte plater. malingen inneholder litt sandkorn, for litt struktur.
Veggene er helt hvite, mens gulvet er lys antikk!



Samme hjørne av stua.





Verandaen for noen år siden.



Kveldskos for to.


Jul på kjøkkenet for mange år siden...
Tilda var i slaget, og mye rød pynt!


Advent i heimen...


...og sommer...



Samme plass nå i vinter....


Disse flisene var helt topp!!!...i 2001 :-)
Bildet er tatt senere i 2007-8




Kjøkkenet har her akkurat fått ny benkeplate.



Jeg husker jeg syntes dette fatet ble SÅ fint med lys og blomster...
Vel, jeg kan ikke si det samme i dag...

Badet, jul  2008


Advent samme år!

Fortsetter med flere bilder på senere innlegg!
Kristin

2 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

SÅ artig å se forandringene, Kristin :) Du har et super herlig hjem!

Monica sa...

Kjempeartig å se forandringene :))
Ååh som jeg ønsket meg sånne fliser over kjøkkenbenken, jeg hadde selvfølgelig sett dem i et interiørblad, de gikk i blått og grønt :))
I dag her jeg kjøpt det siste JDL,
gleder meg til å kose meg med det i kveld :))

Ha en fortsatt fin kveld :))