lørdag 16. juni 2012

god helg

Ikke så mye som skjer på hjemmefronten for tiden. Dagene går og det er vanskleig å finne tid og energi til å gjøre mer enne det aller nødvendigste.

I går hadde jeg fridag og fikk gjort en skikkelig helgevask på stua. Noe som ikke skjelden fører til litt ommøblering;-)
Det "gamle" rundbordet er kommet tilbake på stue som salongbord.

Det jeg brukte som stuebord før det, er kommet i et hjørne med div.

Til så lenge står tine k/lene bjerre-lampen i vinduet.

For en stund siden, tok jeg sommer-opprydning i entreen. Nå bruker vi vaskeromsdøra som "grovinngang" og gangen er fri for allværskjakker, støvler, dresser osv....
godt!

Bilde kjøpte jeg på antikk, og den runde rammen på et loppemarked for en tid tilbake!

Glassholder og krukke med blomster. Litt sommerlig!

Dette bildet kjøpte jeg også på loppemarked!

Sofaen er flyttet litt på seg og frigjorde plass til dette lille bordet ved siden......

...og det gamle klaffbordet er nok en gang kommet frefor det ene stuevinduet!
Her er det fint å sitte å se utover hagen:-)

Fortsatt god helg!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så pent du har det :) Kjempefint det runde bordet da!*vilha* hihi

Anonym sa...

Hei!
Helt nydelig har du det, med masse herlige nips/detaljer som jeg elsker:)
Ha en strålende søndag

Klem Merete

Tinas bo sa...

Åååhh så fint du har det!! :)

ha en underbar söndag
Kram Tina

Elin sa...

Endelig i går kom bladet i posten:)
Nydelige bilder da, kjempe gøy å se:)
Andreas syntes også det var stas å se deg og huset ditt i bladet, og utbrøt: Dæven så fint hus dæm har da;) Å ikke nok med det,men det ble tilogmed vist frem til en kompis hihi:)

Klemmer Ea

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselig det var her hos deg da! Takk for hilsen så fant jeg deg:-)

Det var flere som lurte på hva rosene i hekken heter. Derfor la jeg ut et eget innlegg om det.
Nå må jeg visst gå tilbake til bloggen og se om jeg finner ut hvilket blad hjemmet ditt har vært i:-)

Ha en fin kveld!!