lørdag 3. november 2012

Loft

Øverste etasje har lenge vært et uutnyttet areal i huset vårt. Vi har lenge holdt på å pusse opp der...
ja det har tatt laaang tid!!!! Nå blir det et flerbruksrom/lager.

Her tenkte jeg å ha et lite hjørne med en pult, litt hobby og div.

Min gamle sofa er et omtrekkings-objekt. Jeg liker størrelsen og fasongen på den.

Til så lenge.....
Tak og vegger er panelt med enkel panel, kant i kant og malt hvite, mens gulvet er originalt og bare vasket med grønnsåpe.

Kanskje får jeg ha dette hjørnet helt for meg selv..!!??
 
Her er før-bilder....

 
 
Andre enden er hobbyrom for den eldste !
Her er også gulvet malt. Det er også dør mellom dette rommet og det store rommet!!
 
God lørdag!
 
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe koselig det blir her oppe:)
Godt å få litt ekstra plass:)
Klem Merete

Skei Fargehandel sa...

Godt med litt ekstra plass. Loftet ser herlig ut. Inspirerende med før-og etter-bilder.
Ha en riktig god helg:-)
Gunn Marit

Marit sa...

Så kjekt!:) Ser kjempefint ut!!

Unknown sa...

Så fint å ha så god plass- ser så fint ut :)

Klem Monica