søndag 25. november 2012

Nå er det så mørkt...

 
 
...ute, at jeg har like godt hengt opp litt ekstra lys!!!!
Ja, en uke på forskudd i følge gjensg oppfatning, men men...
 
 
Som mange andre har jeg også fallt for de dyriske tendensene.
Hjorten fikk fungere som leke før jeg rakk å sette den på plass. Dette førte til at et av hornene falt av da den på ett eller annet vis havnet i gulvet under leken.....
Dette skjer vel i det virkelige hjorte-livet også..



Ha en fin kommende uke :-)
 
Kristin

5 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

julefint med ekstra lys, og det går vel fint å tyvstarte litt, for i år er adventstiden veldig kort....

Jorunn

Hanne Margrete sa...

Så koselig denne tiden med lys i alle kroker! Jeg har også tjuvstarta advent i helga, spilt folkemusikk og kosa meg! Stjerna kommer opp en av de første dagene for neste helg er vi på tur.. Nydelig dekorert fat du har! Og stjerna var akkurat sånn jeg drømmer om:-) hvor har du fått tak i den?

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne:-)

Hanne Margrete sa...

Haha, denne ordlista altså! Julemusikk skulle det være;-)

Anonym sa...

Den Julestjerne var bare kjempe fin:)
Gjør ingen ting om det kommer opp litt tidlig, da får man bare nyte kosen litt lenger:)
Kjempe koselige bilder:)
Klem Merete

Monica sa...

Så fint hos deg altså, har sett på flere innlegg nedover her nå :))
Likte den hvite hjorten din så godt, hvor har du fått tak i den?

Ha ei fin ny uke :))