onsdag 23. juni 2010

Er dere våkne og klare for litt hage?

Kanskje på tide med en liten hageomvisning?!
Et lite velkomst-stilleben i tunet!
Allium som først nå blomstrer.
Har en del pelargonier, men ingen i blomst ennå.
De har det nok litt kaldt, men i går flyttet jeg de inn i drivhuset for å se om det hjelper :-)
For å se mer om hagen, se på min hageblogg!!
Kun for spesiellt interesserte:
Gapende hull i huset. Kjellervinduene skal skiftes!
Kjelleren skal delvis renoveres, pga. et spesiellt prosjekt!
Til så lenge er fremsiden av huset mer som en byggeplass!!

Ha en flott midtsommerdag!!

9 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

hmmm, spennende med gapende hull og hva resultate blir;)
Nydelig hage har dere iallfall!

Ha en super dag

Klem fra Eli

Jannicke sa...

Alltid klar for bilder fra din herlige hage :o)

Ha en fin sommerdag!

Ps : Ble nysgjerrig på kjellerprosjektet ditt :o)

Klem J.

Elin sa...

Hei:)

Jeg er våken og har tatt en runde i hagen din:) Kjempe fint er det...lukker jeg øynene kan jeg kjenne "Bøfjordslukta" å;)

Ha en fin dag:)

Klem

Love Peace Pionies sa...

alltid klar for litt hage!!!

Kreoline sa...

Skjønne bilder fra hagen din. Hus og prosjekter hører sammen, blir aldri ferdige. Ha en fin feiring i kveld. Klem.

Fossestua sa...

Kjempefine bilder av hagen din ! Og gapende hull vel jeg alt om, hi hi. Vi har nettopp fått satt inn vinduer i våre. :)
Klem fra Lise

Guttemamma sa...

Tusen takk for trøsten,Kristin,jeg VET jo dette her ...men allikevel...tør ikke tenke på hvordan jeg blir med alle milepælene fremover..:-)
Herlige hage bilder hos deg,så koselig alt sammen!!
nattaklem

Yvonne - Frl. Klein sa...

Wonderful garden images!
Have a nice midsommar-day!
Hugs, Yvonne

Ingeborg sa...

Hei Kristin
Ble glad da jeg så hullet i kjellermuren. Da er du igang forstår jeg. Hurra.
Har glasert og brent tingene du laga i vår. De ble fine. Bilde senere.
Tante i Lofoten