mandag 28. juni 2010

gammel terrin

Denne gamle terrinen fannt jeg på gjenbruk før helga.
Kremhvit, helt uten skader og ganske stor. Egersund.
Da jeg malte dette bordet, kjøpte jeg ny knott. Men jeg satte på den originale, og det ble finest !!
Fargen chi fra Jotun, er en nydelig farge å male møblene i!
Dette har jeg vist før, flere ganger, men jeg synes stolen og bordet passer så fint sammen :-)
Den ene eller.....
...den andre lampen?!!
Suppeterrinen står for øyeblikket på pianoet, med en "pletter i luften" oppi !

6 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Nyyydelig terrin!! Og kjempe-flotte og inspirerende bilder!

ha en fin dag!

Klem klem
Anette:)

Prinsesse Elin sa...

God morgen
Chi er en vakker farge! Jeg har planer om at den i løpet av kort tid skal komme opp på soverommet vårt.
Vet du at du har det rett og slett helt nydelig hjemme hos deg. Jeg elsker å se bildene du viser og de er skikkelig inspirerende.

Ha en fantastisk dag. Masse varme klemmer fra Elin ♥

Tove `blogg verden sa...

Utrulig flotte bilder du viser!!!! Kjekt med litt fargetips!! Hva gjorde du med det bordet før du malte? Jeg har nemmelig et lignende som står for tur snart...er litt usikker hvordan jeg skal begynne...
Ha en flott ny uke!
Klem Tove

Jannicke sa...

Utrolig fint, Kristin! Passet veldig bra å ha pletter i den flotte terrinen :o)
Ha en herlig mandag :o)
Klem J.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOOOOW, Kristinmor.. :) Lekker suppeterrin :) Heldige deg som fant den! :)
Det er bare såååå lekkert hjemme hos deg!! Du skulle meldt deg på norges vakreste hjem, snuppa!! :)
INSPIRASJON :)

Ha en flott dag!
Klems

Kreoline sa...

Nydelig terrin, elsker slike og kjøper når jeg kommer over en. Ha en fortsatt fin uke, klem.