søndag 6. juni 2010

Husker du....

Først et bilde av Rhododendronblomstring.
Har hostet i en måned, og dette toppet seg i helga med feber og forverring. Har nå fått medisin og føler meg bedre. Stakk nesen ut en snartur i dag, og fikk fotografert blomstringen. Hagen må, som kjent, nytes i nuet. Og dette er over om få dager.... synd å måtte tilbringe de dagene inne. Men, slik er det !!


Da jeg har tilbragt en del tid på sofaen, til meget ukurante tider på døgnet, har jeg hatt selskap i å lese og se filmer!
Er akkurat ferdig med "Noen vet"- Trude Teige. Anbefales!

Og så denne godbiten da.
Husker dere Tornefuglene??
Hele serien er å få kjøpt på to dvd  :-)

Han er jo flott da, Richard Chamberlain!

God søndag!

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Gjett om jeg husker Tornefuglene :))
Jeg satt pal og var helt inni serien som bare er såå god...
Håper du snart er oppegåendes igjen..
God bedring :)

Klem,Kari

Engler, ull og lavendel sa...

Nydelig blogg du har!
Jeg har lagt meg til som følger, for jeg vil gjerne komme på besøk flere ganger.
Ønsker deg en flott dag.

Klem fra meg.

Hulda sa...

Ser ut til å være en deilig søndag hos deg, med fint lesestoff. :) Flotte bilder lengre ned her også, likte så godt knaggrekken med nummer på, og den emaljebaljen.

Fossestua sa...

Hei, for en kjempefin blogg du har!
Har lagt meg til som følger her:)
Har nettopp startet min egen blogg, og blir kjempeglad for besøk :)
Du får ha god bedring.
Klem fra Lise

Anonym sa...

Tornfuglene var en favoritt!! Har sett den maange ganger sammen med venninner vi leide den på video og kosete oss med godteri og film. *nostalgi*
God bedring.
Klem Igi