fredag 20. juli 2012

Gjenbruk

Tallerkenhylle laget av gjenbruksmateriale...

Silje(datter på 23 år), og jeg er et team du ikke kan lite på....ikke godt å vite hva vi finner på, og "koker i hop" av kreativitet og annen f....skap :-)

Mor ønsket seg tallerkenhylle, og etter litt tengninger og diskusjoner hørte jeg saging og hamring fra loftet. Kort fortalt, det ble hylle av materialer som ble til overs etter  oppussing av et loft!

Jeg har en del serviser som jeg ikke får vist frem ordentlig, og hadde  lyst til at det skulle vises litt mer. Derfor ønsket om en tallerkenhylle hvor asjettene kan stilles ut!

Veggen den skulle henge på, tilsa at den ikke kunne være så sid, men desto lengre.  Derfor bare to hyller og med plass til fem asjetter på rekke!
Her kan jeg bytte ut type servise og pynt alt etter humør og årstid:-)
Fornøyd med fornyelsen!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette ble jo kjempe fint:) kjempe flink har dere vært også av så bra at man får brukt opp ting som blir til overs:)
Er glad i gjenbruk selv:)
Kjempe fin ble den og utrolig mye herlige ting du har satt i den:)

Klem Merete

Monica sa...

Så vakkert det ble, skjønner godt at du vil vise fram de fine tallerkenene dine, de var skjønne :))
Ønsker meg ei lignende langsmal hylle på kjøkkenet her hjemme jeg også, har to tallerkenhyller i kjøkkenet i farfar-huset men ingen her hjemme, her skulle det passe med ei over en gammel kjøpmannsdisk jeg har, men skulle ha malt kjøkkenet og diverse først så det blir ikke gjort i en håndvending slik som hos deg :))

Ha ei fin helg :))

liven sa...

Så kjekt å ha en "møbelsnekker" i huset da :)
Kjempefin var den...og nydelige tallerkner til utstilling :)

ha en fin dag!